11 Temmuz 2010 Pazar

BİR YAZ GECESİ RÜYASI







Cuma günkü güzel hava beni artık deniz sezonunu açmam konusunda ikna edince bikiniler çifter çifter hazırlanıp Çatalçama gidildi.Görünen manzara hiç de benim beklediğim gibi değildi.Yağan yağmurun ve dalgaların oluşturduğu Çamur deryası denizin ilk 15 m sini kapatır düzeydeydi.Neyse moral bozulmadı ,ertesi gün havanın güzel olacağına dair kehanetler yapıldı ....Ama kader ağlarını örmüştü.Hava yağıp yağmamak konusunda kararsız ama açmamak konusunda kesin kararlıydı.Tüm planlarını denize girmek üzerine kuran bendeniz önce tırnaklarımı resimde gördüğünüz şekilde boyadım.Buda yetmedi komşuların bahçelerini ziyaret edip hayvanlarını sizin için fotoğrafladım.
Fotoğraftaki köpek bizim.Adı Laki.Eşim bloğuma onunda resmini koymamı rica etti.Ne demek efendim.Peki bu Laki sevimli mi?
Çok!
Yaramaz mı?
Çooook!
Akşama kadar yapmadığı yaramazlık kalmadı.Neyseki akşam başlayan havai fişek gösterisiyle sakinleşti.

8 yorum:

  1. nasılda masum duruyor:))))))
    günahını almayın Laki'nin
    cehennemde yanarsınız valla cayır cayırrr:))))
    çok şekermiş

    YanıtlaSil
  2. Fidoşcum,ne yere bakan yürek yakandır o!!!!1

    YanıtlaSil
  3. Canım benimmm,çok tatlı görünüyor severim ben seniii.Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler,eşim lakinin böyle yorum almasına öyle mutlu oluyorki balkona çıkması yasaklanan laki yakında baş kçşeye oturursa hiç şaşırmam....

    YanıtlaSil
  5. zaten öyle akıllılar ki:)))))
    öyle güzel insan kullanıyorlar ki insan kıyıpta bunlara hayır diyemiyor
    yakındır baş köşeye oturması:)))))))

    YanıtlaSil
  6. Evet fidoşum,
    öyle bir bakışı varki ,insanın içinin yağını eritiyor..

    YanıtlaSil
  7. Fidoşcummm,
    Eşim Ayder yaylasında kampta,Kızım yazlıkta.Bende kızlarla pijama partisindeyim.Bide son posta yazdığım üzere kızımın okul telaşı....Çoook öptümmmm...

    YanıtlaSil