27 Nisan 2010 Salı

BANKACILAR,GÜNEŞTE ŞEMSİYE SATIP YAĞMURDA GERİ ALMAYA ÇALIŞI



Bayıldım ben bu söze.Banka müşteri ilişkisini mükemmel özetlemiş.

Şu son dönemde krediler ve kredi kartları yüzünden o kadar çok insanın başı dertteki.


Hazır konu paradan açılmışken Yılmaz Ulusoyun kitabında okuduğum Para ile ilgili sözlerden

birkaçını sizinle paylaşmak istiyorum:


Dostoyevskiye göre para,

Bir hiçliği bile birinci yere getiren biricik yoldur.



Özbek atasözüne göre,Para elin kiridir,yıkanınca gider.



Japon atasözüne göre,Para insanın cebindeki yelkendir.



Tolstoy'a göre ,Para esaretin yeni şeklidir.



Alman atasözüne göre,Para en kıymetli maldır,yaz da kullanılır kış da



Adam Smit'e göre,Para malın arkasından koşar







4 yorum:

  1. Deryamisal'e göre;

    Para boş cepte tek başına sıkıldığı için arkadaşları hangi cepte toplanıyorsa oraya gider.

    ("Para parayı çeker" sözünün post modern yorumu :P)

    YanıtlaSil
  2. Derya,hakikaten geldikleri gibi gidiyorlar.Hele benim gibi parayı amaç değil araç yapanlar için .

    YanıtlaSil
  3. Aynı şekilde, daha kenarda kuruşum yok, lale devrimi yaşıyorum resmen. :P

    YanıtlaSil
  4. Ama bu günlerin yarınları da varrr..
    Bireysel emekliliği şiddetle :) tavsiye ederim.Birde kredi kartına kestirip
    , hesabına otomatik ödeme talimatı verirsen hiç bişey yapmadan 2. emekliliğin olur:)

    YanıtlaSil