18 Mayıs 2010 Salı

KAYGI


Bu aralar üniversite sınavları ,sbs vs derken herkeste bir kaydı,bir endişe...
Anne babalar çocuklarının geleceğinden,çocuklar başarısız olmaktan,öğretmenler emeklerinin karşılığını alamamaktan endişeli.
Bugün Yrd.Doç.Dr Koray Karabekiroğlunun (Ondokuzmayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi,Çocuk Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Anabilim Dalı) sunum yaptığı bir seminere katıldım.
Özetlemek gerekirse kaygının aslında çok da kötü birşey olmadığını başarı için bir parça kaygınında olması gerektiğini öğrendim.
Şimdi evde düşündükçe hak veriyorum.Geleceğimizden endişelenmesek hiçbirimiz oturup ders çalışmazdık.
Bu aralar beni ençok endişelendiren şeyi malesef buraya şuan için yazamayacağım.Ama geçmişteki endişelerimi düşündükçe gerçekten endişelerim sayesinde çok çaba sarfetmişim.Bu sayede de hiçbir endişem gerçeğe dönüşememiş....
Birde her dönem insanı başka bişey üzüp endişelendiriyor.Beş sene önce neye endişelendiğini hatırlayan var mı?

6 yorum:

  1. hatırlamıyorum.

    ama şu an istediğim şey için daha doğrusu istediğim hayat için endişeliyim. çalışıyoruz bakalım:)

    YanıtlaSil
  2. İşte Koray Beyin söylediği tam da bu.Endişelendiğin için çalışıyorsun.
    Dilerim haylindeki hayatı yaşarsın...

    YanıtlaSil
  3. 20'li yaşlarımın başında sıkıntılı bir dönemden geçerken babamla yaptığımız o uzun konuşma dün gibi aklımda ve bana söylediği bir şey aklımdan çıkmıyor "kızım bu hayatta 2 gün gülersen 5 gün ağlarsın, hayat bu!".
    Yaşadığımız hayat hayalimizdeki gibi toz pembe olmayınca endişeler ve kaygılar bitmiyor işte...

    YanıtlaSil
  4. Lavanta Bahçesi
    Biz inşallah iki gün ağlar beş gün güleriz.

    YanıtlaSil