5 Haziran 2010 Cumartesi

HEYECANLANDIK/AĞLADIK/MUTLUYUZ


3. Kez SBS sınavına giren kızım sınavlara on küsür saat kala nedensizce heyacanlanmaya başladı ve bütün gece huzursuz oldu.Sınava çok mutsuz ve huzursuz girdi.Girerken arkasını dönüp bana öyle bir bakışı varki beni hıçkıra hıçkıra ağlattı.Sınavdan çıkığında da çok mutsuzdu.Telefon açan herkese kötü olduğunu söyledi.Cevaplara bakmayı ısrarla reddetti.Tüm arkadaşları bakıp öğretmenleri aramaya başlayınca mecburen sınava girdiği okuldan kitapçığını alıp dershaneye gittik.Arabadan inmeyi reddettiği için ben cevap anahtarını almak için dershaneye girdim.Cevap anahtarının çıkmadığını öğrenince sosyal öğretmeni koşarak arabaya gidip kızımın kitapçığını alıp tek tek kendisi kontrol etti.Kızım arabada olduğu için hiçbirşeyin farkında olmadı ama dershanedeki öğretmenler ve çalışanlar tüylerimiz diken diken olarak az sonra az sonra ritminde sonucu bekledik......
Vee kızımın korkulu rüyası sosyal full çıktı.Diğer derslerde başarılı ama bizi sosyal ve fen çok mutlu etti.Kızıma koşup haber verdik ve inanılmaz sevindi.....
Emeği geçen tüm öğretmenlere sonsuzzz teşekkürler...Çocuğum elinden geleni yaptı.Bu yüzden şimdi Liseli olacak olan fotoğraftaki yeşil tişörtlü gözlüklü Minik kuşuma da verdiği emek için teşekkürler.Kızımın sağındaki ve solundaki bale sınıfı arkadaşları yarın sınava girecek.En soldaki arkadaşı ise ayın 12 sinde .Hepsine şimdiden başarılar diliyorum....
Ha bu arada ben nemi yapıyorum....Tabiki huzurla nefiss akşam keyfi yapıyorum......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder