25 Ekim 2010 Pazartesi

İstanbullu Blogerlar Çatlayacak:))))


Başlığı okuyup merak ettiniz değilmi...Evet sonunda bende ''Kızımı Bu Bloğu Açtığı İçin Öldürebilirim'' bloğunun sahibesi Sunter Abla ve onun dünya tatlısı kızı Aylin ile geçen hafta buluşup kahve içtim.O kadar mutlu oldum ki anlatamam.İstanbuldaki blog sahibi hanımların tanışması beni çok mutlu ediyordu.İnsanların birbirinden gittikçe koptuğu iletişimin azaldığı günümüzde bloglar arası bilgi alışverişi yavaş yavaş duygu alışverişine dönüştü ve en nihayetinde karşılıklı tanışmayla sonuçlandı.İki saate yakın sohbet ettiğimiz Sunter abla ve Aylinde kendi duygularımı buldum .Ne güzel....Darısı başınıza hanımlar.

14 yorum:

  1. Darısı seninde başına Bayram Kombesi

    YanıtlaSil
  2. ne güzel ozaman:)) ama sizi de istanbula bekliyoruz bizim geleneksel buluşmalarımız için:)

    YanıtlaSil
  3. SEvgili Zeynep ne kadar isterim aslında,inşallah denk gekirse neden olmasın

    YanıtlaSil
  4. Bahara bir toplantımız daha olacak ne yapın edin buyurun gelin sizde.:)

    YanıtlaSil
  5. Tamam işte şeytanın bacağını kırdınız artık istanbula da gelirsiniz
    zeynebin dediği gibi bizim geleneksel hale getirdiğimiz buluşmalarımıza sizde gelin bekleriz .
    Çatladım desem yalan olmaz

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. slm..
    size ödülüm var, blogumda. :)

    YanıtlaSil
  7. O.K.A MAVİ TUTKU Zamanlama denk düşerse neden olmasın.Tanışmak beni çok mutlu eder.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili sevil ,sizin buluşmalarınızı uzaktanda olsa hakikaten mutlulukta takip ediyorum.İşlerimi ayarklayabilirsem katılmayı ben de çok isterim.:)

    YanıtlaSil
  9. Çok Teşekkür ederim Ruşen hanım .Hemen almaya geliyorum.

    YanıtlaSil
  10. Ben pastaya takılı kaldım,harika görünüyor:))

    Bende yeni bir blog açtım,izlerseniz sevinirim.

    http://wwwnisamublogcucom-nisamu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Nisamu,resimdeki pasta (Tiramusu)geçen hafta gelen arkadaşlarım içindi ve tatıda güzeldi.Hemen iadei ziyarete geliyorum.

    YanıtlaSil
  12. çok güzel:)
    genişleyerek devam eder buluşmalar umarım...

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Cep aynası.Birgün belki seninle de karşılaşırız:)))

    YanıtlaSil