10 Ekim 2010 Pazar

KENDİM ÖRDÜM , KENDİM GİYDİM







Yıllar önce ben üniversite öğrencisiyken kolsuz geniş yakalı kalın kazaklar pek modaydı.Kayınvalidemin bana,eltime kardeşimin ve abimin hanımına seri üretim halinde ördüğü kazağı ne giyebildim ne de atabildim.Bende söktüm bebek pançosu ördüm ama sırf yakasının ipi bile pançoya yetti.Sonra aklıma bu yukardaki boleroyu örmek geldi.Arka ve önü düz olarak bir gecede bitirdim.Kollarına ezbere bildiğim tek örnek olan bu örneği koydum.Dikip giydim ama bişeyler eksikmiş gibi geldi.Ördükten tam bir sene sonra kollarına bu danteli ekledim.Bir sürede böyle giydim ancak kollarının bolluğu beni rahatsız edince kızımın kopan takılarından bulduğum boncukları koluna taktım.Koldaki iplerde önceden halı saçaklarını örtmek için ördürdüğüm örgülerden artma.gGerçek bir geri dönüşüm hikayesi yani....
Çok severek giyiyorum.Sonra bir arkadaşım çok beğenince ona da morlu ve yeşillisini örüp kollarına pon pon yaptım....Bir gün onuda fotoğraflarım.Sevgiler.....

18 yorum:

  1. çok cici olmuş bende bişeyler örmekteyim bakalm nasıl bişeyler çıkıcak=))elinize sağlık=)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim miss orange,merakla bekliyorum örgü fotoğraflarını...

    YanıtlaSil
  3. ama bu nekadar güzel bişiy olmuş..kolları hele harika..güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim Zeynep...

    YanıtlaSil
  5. Güzel olmuş, ellerinize sağlık..Güle güle giyin..

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Hepsüslüydüm...

    YanıtlaSil
  7. Çok şirin , çok güzel bütün iyi sıfatları sayabilirim. İyi günlerde giy canım.

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkür ederim Handecim...

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık. güle güle giy.

    YanıtlaSil
  10. yavru kuşum,
    çok içaçıcı olmuş,renkler ne kadar güzel
    modeli de öyle
    kesin çok yakışmıştır sana
    güle güle giy yavru kuşum

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler fidoşummm

    YanıtlaSil
  12. cnm süpper olmus ellerıne saglık.
    svgler

    YanıtlaSil
  13. Çook teşekkür ederimmm

    YanıtlaSil
  14. ♥ Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha...♥♥
    A blusa ficou linda, gostei da combinação de cores!...♥
    ♥ Boa semana!
    ♥♥ Itabira
    Brasil♥♥
    ✿ܓܓ✿ܓ✿ܓ

    YanıtlaSil
  15. Muito obrigado Magia da İnes

    YanıtlaSil
  16. bayıldım renkler ve o vintage havası müthiş olmuş manşetlerindeki espiriyide çok beğendim :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Çook teşekkür ederim mor inek:)))

    YanıtlaSil