27 Kasım 2010 Cumartesi


Aslında bu postun başlığı bayram camdan geldi olacaktı ve resimdede Mudonun indiriminden aldığım çok şirin tavuklu mutfak eşyaları olcaktı.Ama hakikaten evdeki hesap çarşıya uymadı.Önce fotoğraf makinasının ara kablosu kayboldu(laf aramızda hala bulamadım).Sonra araya bayram girdi derken yazlık komşularımız çok üzücü günler geçirdi(geçiriyor).Bunları paylaşıp sizide üzmek istemiyorum.
Bunun yerine hayatımdaki güzel bir gelişmeyi sizinle paylaşmak istiyorum.İş yerim benim için mahrumiyet bölgesi diyebileceğim bir yerden çok daha güzel bir yere taşındı.İkincisi biliyorsunuz ev arıyordum.Aklıma ve bütçeme uygun evi nihayet buldum.Şimdi sıra iki evi satıp bu evi almaya geldi...Dilerim sizinde aklınızdaki ve gönlünüzdekiler birer birer gerçekleşir.Sevgiler....

14 yorum:

  1. İnşallah her şey gönlünüze göre olur... :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Swotpisces,dilerim hepimizin gönlündekiler bir bir olur.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. gözünüz aydın... ne büyük bir rahatlama olmuştur tahmin edebiliyorum... hep böyle sürsün dilerim... komşunuz da inşallah sıkıntılarından bir an önce kurtulur...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Ruşen Hanım.Hakikaten çok rahatladım.Eski yerim bir çok açıdan sıkıntılıydı.Buna güvenlik ve ısınma sorunları dahil.Şimdiki mekanda en azından güvenlik sorunu ve ısınma problemi yok.Aslında yıllarca çok zor şartlarda mühendislik yaptım ama bu beni mutsuz etmedi ancak yönetici olduktan sonra çektiğim sıkıntılar çok daha farklı oldu.Bu yüzden rahat etmeyi artık biraz hakettiğimi düşünüyorum.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. mrb.nızı aldım,açıklamalara teşekkür,elişine yeniden baktım;tığ işi olabilir o kadar ince ki başta tereddüt etmiştim zaten.Ancak hangi amaçla yapıldığını bilmiyorum.İki tane kesecik gibi duruyor.sevgiyle

    YanıtlaSil
  6. Minik evi bulmak en zor kismi, gozunuz aydin, darisi da bizim basimiza :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili özgrkdn,
    aslında elişiyle arnız iyi galiba derken şaka yapıyordum ama sonra bloğunuzu inceleyince iyiden öte çok iyi olduğunu gördüm.Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  8. Ah Demetçiğim ah,
    evet evi bulmak zor ama evlerimizi satıp parayı denkleştirmek daha da zor.Hergün müşteri çıkıyor ama henüz satılamadı.Bende bu ara beğendim ev satılır yada ev sahibi satmaktan vazgeçer diye korkuyorum.Dilerim sende bende yeni yıla yeni evimizde gireriz.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. iş yerine çok sevindim:))
    umarım evi de alırsın....herşey gönlünce olsun her zaman:)))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Cep aynası,bugün iş yerimde 4. günümdü.Hakikaten 1,5 senedir ne kadar zor şartlarda olduğumu şimdi şimdi anlıyorum.Dilerim seninde herşey gönlünce olur.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. minikim,
    komsularinin basina her ne geldi ise onlar icin sabir diliyorum. Insallah tez zamanda aydinlik günlere gelirler.

    Senin icin ayrica sevindim. Hem is yerine hemde kendi evine.
    Umarim elindekileri degerince satarsin.
    öpüyorum canim:)

    YanıtlaSil
  12. Sunter ablacığım,bende onlara Allahtan sabır diliyorum.İyi dileklerin için çok teşekkürler.inşallah beğendiğim evi alabilirsem seneye geldiğinde kahveleri balkonumda içeriz.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. minik...
    nerelerdesin,umarım ev taşıma gibi güzel telaşların vardır...
    şimdiden mutlu yıllar....

    YanıtlaSil
  14. Cep aynası merak edilmek ne güzel.şu aralar yoğun bir iş tempom var ama asıl neden evdeki bilgisayarın bozulması.En kısa sürede görüşmek dileğiyle,sevgiler....

    YanıtlaSil