2 Aralık 2010 Perşembe

2 ARALIK 2010 ''KARAR ''


Bugün hayatımda ilk defa mahkemeye gittim.Açıkçası kendimi garip hissettim.Yanımda eşim ve annem olmasına rağmen bir hayli tedirgin oldum.Daha önceki postlarda yazdığım trafik canavarımla bugün mahkememiz vardı.Canavar duruşmaya gelmedi.Tarihsiz olarak alınan ifadesinde benim ifademe yakın şeyler söylemiş.Sadece ölümle tehdit etmediğini basın gidin işinize dediğini söylemiş.Burada kocaman bir yalan dedim içimden.
Neyseki hakim işi hiç uzatmadı.Sizi öldürmekle mi tehdit etti dedi.Ben de öldürüp gömmekle tehdit etti dedim.Şikayetçimisiniz dedi.Evet şikayetçiyim dedim.Tüm duruşma boyunca geçen konuşma bu kadardı.Hakim daha önce verdiğim ifadeyi tekrar ederek canavarı 7 ay 15 gün hapis cezasına ve 1 yıl denetim cezasına çarptırdı.Ancak daha önce böyle bir suç işlemediği ve pişman olduğu için cezası ertelenecek.Birde 15 tl tutarındaki mahkeme masraflarını ödeyecek.Açıkçası şu an için hiçbirşey olmamış gibi gözüksede en azından uzunca bir süre daha dikkatli araba kullanacak ve kolay kolay kavga çıkaramayacak.Bir vatandaş olarak üstüme düşeni yaptığımı düşünüyorum.Bu yüzden vicdanım çok rahat.

12 yorum:

  1. Minik´im,
    keske herkes bu bilincte olsa.
    Dedigin gibi kabadayi ayaklarinin sökmedigini tehditle her insani korkutamadigini insallah anlamistir diyecegim ama cok az ceza yemis. Böyle insanlar hapis bile yatsalar onu bir kahramanlik gibi algiliyorlar ya, türk dizileri sagolsun.
    Burda hapis cezasi yerine can yakacak sekilde para cezasi var mesela, inan cok etkili oluyor. Geldiginde görmüssündür. Burdaki trafigin düzenli olmasi almanlarin medeniyetinden kaynaklanmiyor cezalarin can yakici olmasindan kaynaklaniyor. Ha birde rüsvet yok tabii.

    Öpüyorum canim seni

    YanıtlaSil
  2. mesela ben olsam: uğraşamazdım gibime geliyor...
    ve kararın bu kadar net olmasıda sasırttı beni.

    evet birşey olmamıs gibi gözüksede, en azindan ölüm tehditini daha bir temkinli yapar.
    komik alan, hem öldürcek hem gömecek - adam işini temiz yapıyor demek ki...

    neyse en azindan vicdan rahatlıgın var - ve sanırım ne önemlisi bu.

    NOT: ben geldim//ve boşta gelmedim:)
    bu hafta biraz yogunum. haftabası arayıp müsait oldugunda görüşebilirsek cok sevinirim. bende ufak bir emanetin var cünkü :)

    YanıtlaSil
  3. Canım peşini bırakmadığın için çok takdir ettim seni. Senin gibiler çoğalsa böyleleri azalır sanırım. Çoğumuzda varolan boşvermişlikten yüz alıyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ediyorum. Bu tarz insanlar, sen gibiler cok olmadigindan ortada ya. Yaptigi her harekete, soyledigi her soze dikkat eder bundan sonra.

    YanıtlaSil
  5. Sizi kutluyorum,çoğumuz vatandaş olarak haklarımızı bilmiyoruz,bilsek de üşeniyoruz.Ama aptal bir dizi karşısında saatlerimizi harcayabiliyoruz:((
    Umarım o kendini bilmez dersini almıştır,başına böyle bir durum gelen arkadaşlara da emsal olursunuz..Sevgilerimle Zehr@

    YanıtlaSil
  6. öncelikle geçmiş olsun,her kadının trafikte başına gelen sıradan bir şey oldu artık trafik teröristleri...benim yapmak isteyipte yapamadığım birşeyi yapmışsın,tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Sünter ablacığım ,ne güzel söylemişsin.Burada da cezalar can yaksa hiç bu kadar trafik kazası olur mu.Burda bu kişiye verilen para cezası mahkeme masraflarını karşılamak .O da 15 tl tutmuş...

    YanıtlaSil
  8. Alemsin Aylin,adam hakikaten temiz çalışıyor.Öldürdüğü insanı ortada bırakmaya kıyamıyor,gömüyor.
    Bu arada seni görmek çok güzeldi en kısa zamanda tekrar beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. sevgili Hande,aslını sorarsan başta mahkeme vs benimde gözümde büyüdü ama adam o kadar edepsizdi ki yaptıkları yanına kalsın istemedim.
    Birde konuyu unutmak vicdanımı uzun süre meşgul edecekti şimdi biraz uğraştım ama vicdanen çok rahatım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Demetçiğim ,bende öyle umuyorum.Ama işin en kötü yanı adamla aynı sitede oturuyoruz.Yolda en az haftada bir karşılaşıyoruz.Bu da oldukça rahatsız edici bir durum...

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Zehra ,dersini almasa da sanırım en azından bir süre kendini temkinli davranmak zorunda hissedecektir.Aslında birazda anne olmanın sorumluluğu beni bunu yapmaya itti.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Rh+,uzun süredir araç kullanıyorum,bir süre sonra trafikte sana yerli yersiz yapılan müdahaleler seni yormaya başlıyor ve sessiz kalmak kendine olan saygını yıpratmaya başlıyor.Umarım senin benim yada bir başka sürücünün başına böyle şeyler gelmez....

    YanıtlaSil