17 Eylül 2010 Cuma

16 EYLÜLÜN ARDINDAN


Yavrukuşun dün doğum günüydü.Bende tüm kalbimle kutladım,kutluyorum.Yanlızca onu değil tüm doğum günü olanlara tüm Türkiyeye tüm dünyaya sağlıklı mutlu başarılı,güzel ahlaklı yaşanılası bir ömür diliyorum.


Lavantalı kapı süsü Amsterdamdan Parise geçişimiz sırasında uğradığımız Köln'den alındı...

(Laf aramızda gezi boyunca gözlerimizi benzetip kardeş olup olmadığımızı sorup durdular.Ben mutluluktan uçarken Yavrukuşum ressamlar tepesindeki ressamın kardeşinizinde resmini yapayım demesine bir hayli içerledi:))))))))

15 yorum:

  1. Ah o lavanta da kokar simdi, ne guzel olmus, iyi gunlerde kullanin..

    YanıtlaSil
  2. nice güzel yaşlara...

    lavanta kokusunu çok severim.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Demet,hakikaten saplarıda Lavantadan yapıldığı için kokuyor.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Stuven,Bende lavanta kokusunu seviyorum.....Çekmecelere torbayla koydum ve acaba yaşlanıyormuyum dedim kendime:)))))

    YanıtlaSil
  5. Nice yaşlar..bende lavantaya b ayılırım..Sevgilerrr...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim annemineli....

    YanıtlaSil
  7. Hi tiny,
    I came here to thank you for become a follower of my blog and for leave a comment.....thank you!
    This heart is amazing and I love the smell of lavander....good idea :)
    kisses and have a nice day :)
    So

    YanıtlaSil
  8. Thank you Soraia,for everything

    YanıtlaSil
  9. yavrukuşum doğumgünün kutlu olsun
    bol bol lavanta kokulu mis gibi sağlıklı mutlu yıllar dilerim arkadaşım
    bana gelirsen eğer,balkonda minik çiçek eşliğinde ne dilersen dile benden:)))))
    ama havalar iyice soğumadan gel olur mu?
    seninle tanışmayı da çok istiyorum

    YanıtlaSil
  10. Fidoşçuğum,çok teşekkür ederim.Doğumgünü benim(MİNİKKUŞ) değil ,kızımın(Yavrukuş) ....
    Bende seninle tanışmayı o gülen güzel gözlerini görmeyi çok isterim....Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. kapı süsüne hayran oldummm!

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Zeynep

    YanıtlaSil
  13. ne güzel bir kapı süsü...
    güle güle kullan:)

    disneyland grülesi bir yermiş..bu arada neden yukarıdaki post yorumu açılmıyor merak ettim,doğrusu...

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim Cep aynası.Şimdi ben de merak ettim.Bir deneyeyim bakalım

    YanıtlaSil
  15. Hklısın Cep aynası sanırım bir sorun var.Bende niye hiç yorum gelmedi diye merak etmiştim.Teşekkürler.

    YanıtlaSil