25 Eylül 2010 Cumartesi

BU HAFTA BİTSİN LÜTFEN


Daha uçaktan iner inmez kızımın arkadaşının trafik kazasında öldüğünü duydum.Bunu kızıma nasıl söyleyeceğimi düşünürken kızım face den öğrendi ve ağlamaktan yüzü gözü şişti.Hadi biraz kafası dağılsın diye gittiğimiz istinyeparkta abimin doktora danışmanının trafik kazasında öldüğünü öğrendim.Dudaklarım patladı.
Sevdiklerimize bir an önce kavuşma endişesiyle Samsuna döndük ki 3 yıl bankada birlikte çalışrığım gerçekten abla gibi sevdiğim iş arkadaşımın 29 yaşında 2 gün önce baba olan oğlunun trafik kazasında öldüğü haberini aldım .Hakikaten sözün bittiği yer.Gerçekten hem annesine hem eşine hem de iki günlük bebeğine peygamber sabrı diliyorum.
Not:Resmi 2 sene önce Rusyada çekmiştim.Nazım Hikmet'in mezarı.Nedense Nazım Hikmetin mezarı bana huzur vemişti.Herkesin yattığı yerde huzur bulmasını diliyorum.

14 yorum:

  1. hepsi de ne acı :( söyleyecek hiç bir şey bulamıyor insan. Nurlar içinde yatsınlar...

    YanıtlaSil
  2. Allah gidenlere rahmet, geride kalanlara sabır versin... sizin de başınız sağolsun... büyük acı gerçekten...

    YanıtlaSil
  3. Battodol,hakikaten çok acı...

    YanıtlaSil
  4. Ruşen Hanım ,
    hakikaten elimden Peygamber sabrı dilemekten başka bişey gelmiyor...

    YanıtlaSil
  5. Söyleyecek bir söz bulamıyorum. Hepsinin acısı ayrı. Üstüste gelince katlanması daha zor. Mekanları cennet olsun.

    YanıtlaSil
  6. Bukadar üst üste gelmesi çok acı, Allah geride kalanlara sabır versin..

    YanıtlaSil
  7. acı haberler çok acı, Allah sabırlar versin...

    YanıtlaSil
  8. çok üzücü,insan söyleyecek kelime bulamıyor,sabır diliyorum sevdiklerine :(

    YanıtlaSil
  9. başınız sağolsun. herşey üst üste gelmiş...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Stuven...

    YanıtlaSil