18 Eylül 2010 Cumartesi

YAŞASIN DİSNEYLANDDAYIM


Bence 7 den 70 e herkesin hayatında mutlaka en az 1 kere uğraması gereken Disneylandla ilgili söyleyebileceğim ilk şey birlikte gittiğiniz kişinin yanınızdan kaybolma hızı sizin gözünüzü kırpma hızınıza eşit.Bu nedenle girmeden önce mutlaka haritasını almalısınız.Yavrukuşu kaybetmemeyi başardım ama gruptaki birçoğu kayboldu.
Başlangıçta niyetim roller coastera binmek falan değildi ama yavrukuş ben Space Montane bineceğim diye tutturunca kendimi uzayda buldum.Hakikaten küçük çaplı kıyamet gibi bişey.Birdaha asla binmem ama iyiki denemişim.Daha önce planör uçak kullanmış biri olarak çok rahat söyleyebilirimki bu güne kadar yüreğimi ağzıma getirecek kadar korkutan nadir şeylerden biri....
Öyle renkli öyle güzel bir dünyaki 10 yaşını geçeli yıllar olduğunu unutup kendinizi yeniden masal kahramanlarına inanırken buluyorsunuz.
Fazla söze ne hacet.Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum...












<

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder